Czy operator komórkowy może policzyć na rachunkach za usługi telekomunikacyjne o 120.000,- zł za dużo? Tutaj opowiem Wam, jak to się stało i jak odzyskaliśmy pieniądze dla naszego klienta.
Co dzieje się z fakturą od operatora w Twojej firmie?
Z mojego doświadczenia wynika, że zarówno w małej firmie z fakturą na kilkaset złotych, oraz w dużych korporacjach z fakturami na 50.000 złotych miesięcznie – nikt nie sprawdza faktur. Przyczyna jest prozaiczna – sprawdzenie tego nie jest proste.
Po pierwsze ofertę należy czytać ze zrozumieniem. Promocja ma zwykle swoje warunki. Ale tutaj powiemy o czym innym. Rachunki od operatorów zawierają wiele błędów. Czym większa firma i bardziej skomplikowana oferta tym łatwiej o błąd. W firmie, która płaci 50.000 miesięcznie łatwo nie doliczyć się w bliningach róznicy 10.000, bo odnalezienie róznicy wymaga zliczenia wszystkich połączeń. Moja rekordowa reklamacja została uznana na kwotę 120.000 i wynikała własnie z kilku miesięcy nadpłat.
What do you think?